Close
Prati najvažnije vesti!

Svetionik.com ‐ svi popularni srpski news portali
u realnom vremenu. Na jednom mestu.

Čitaj vesti »
Više od 40 srpskih news portala

i mnogi drugi

Flirtic je dobio investiciju od Almaz Capital-a da transformiše online dating


Postavlja višu potpredsednicu Myspace-a u odbor


TALIN, 9. Jun, 2011 - Flirtic, dating servis napravljen za social media generaciju je dobio investiciju od Almaz Capital Partners da finansira pokretanje verzije za englesko i rusko govorno područje. Kompanija je, takođe, postavila April Henry, višu potpredsednicu Myspace, kao nezavisnu članicu odbora.

Flirtic čini dating više društvenim i lakšim za upoznavanjem, dajući korisnicima mogućnost da se lakše izraze kako bi našli za sebe savršenog para. Flirtic uključuje najpopularnije i najprijemčivije karakteristike društvenih mreža, uključujući slanje poruka, postavljanje poruka na zid, "lajkove" i zabavne igrice i kvizove. Ove karakteristike olakšavaju čak i najstidljivijim i najopreznijim osoba koji bi želeli da stupe u komunikaciju sa novim osobama i nađu sebi para da "razbiju led", započnu komunikaciju i upoznaju svog savršenog para.

Za razliku od drugih sajtova za upoznavanje, Flirtic ne zahteva popunjavanje dugih, dosadnih upitnika. Umesto toga, korisnici kreiraju svoj dinamični profil igrajući interaktivne igrice i radeći brze, zabavne testove.

“Flirtic nudi iskustvo upoznavanje sasvim drugačije od postojećih sajtova za upoznavanje” izjavio je Andres Susi, Flirtic CEO. “Želimo da upoznavanje bude zabavno a ne zamorno. Igrice i testovi na Flirtic-u sa sjajnim, prirodnim načinima započinjanja razgovora a istovremeno pomažući nam da im ponudimo za njih najbolje korisnike zasnovanom na njihovim karakteristikama, interesovanjima i željama."

April Henry, viša potpredsednica Myspace-a i nezavisna članica odbora Flirtic-a je izjavila: “Stari oblici upoznavanje više ne funkcionišu kod mladih korisnika koji odrastaju uz društvene medije. Oni ne žele da odgovaraju na bezbroj pitanja da bi napravili svoj profil ili da provode sate i sate gledajući dosadne jednodimenzionalne profile da bi našli osobu koju bi želeli da upoznaju. Flirtic.com je našao način ubaci zabavu društveni mreža u online dating da bi upoznavanje opet bilo zanimljivo i zabavno korisnicima. Sa 30% Flirtic korisnika koji se svakodnevno vraćaju jasno je da je upravo ovo ono šta su naši korisnici čekali .”

“Flirtic ima veoma dobar tim sa značajnm iskustvom u pravljenju i vođenju social consumer servisa” izjavio je Alexander Galitsky, Managing Partner Almaz Capital Partners, “i postavljanje April će biti krucijalno u dostizanju njihove vizije transformacije tradicionalnog upoznavanja u mnogo interaktivnije iskustvo za današnje korisnike.”

Flirtic, koji cilja 18-35 godina stare korisnike zainteresovane za online upoznavanje, pokrenut je u Estoniji i Rusiji početkom 2011. gde je brzo pokazao dobre rezultate. Flirtic će pokrenuti verzije za englesko i ostala ruska govorna područja u narednim mesecima.

Kompaniju vode estonski preduzetnici koji stoje iza kompanije Rate Solutions, vodeće social networking kompanije u baltičkom regionu. Njihovi akcionari su Andrei Korobeinik i Evgeny Pshenichnikov, višestruki preduzetnici i osnivači kompanije Rate Solutions, kao i tehnološka investiciona kompanija MTVP i investitor Jaak Roosipuu. Tim je nedavno ojačan u dodavanju Nicola Riordana koji će pomoći Flirticu u marketingu da servis dobije trakciju i nove korisnike. Nicola je prethodno bio zadužen za marketing za Tweetdeck, i vodio product i korisnički marketing za Skype.

Andres Susi, CEO Flirtic, je takođe uspešan višestruki preduzetnik. On je su-osnivač firme Cherry Media, najveće daily deal kompanije u baltičkim zemljama a prethodno je bio CEO kompanije Playforia, vodeće online gaming kompanije u Finskoj i baltičkim zemljama. Andres je takođe bio član odbora u nekoliko MTVP portfolio kompanija.